Wczasy nad polskim morzem – wypróbuj, z jakiej przyczyny warto tam jeździć!

Opis

Po kłopotliwym okresie nauki na jednym z najtrudniejszych kierunków studiów zadecydowałam wyjechać w czasie wakacji na zasłużony odpoczynek. Finanse nie pozwoliły mi na wybór eskapady zagranicznej, poza tym zawsze wolałam opisującą nas śliczną Polskę. Skoro wakacje oraz lato zdecydowałam się na lokalne morze. Jedni uważają, że jest to miejsce już przereklamowane, jednak ja zawsze wracam tam z okazałym sentymentem.

Pojechałam tam wraz ze swoim chłopakiem. Zawsze w czasie takich wyjazdów chcemy się czegokolwiek dowiedzieć oraz zapoznać dużo interesujących miejsc. Mamy w sobie coś z antropologów najwidoczniej. Kiedy tak właściwie nadszedł upragniony czerwiec nie mogłam doczekać się wakacji. Na zakończenie roku szkolnego poszłam razem z przyjaciółkami. Dostałyśmy świadectwa oraz dopiero wówczas zrozumiałam, że nadszedł ten upragniony czas. Rodzice, w ramach gratulacji za właściwe oceny, postanowili zafundować mi tydzień nad morzem.

Dla jednych Bałtyk jest przesadzony, niemniej jednak dla mnie zawsze będzie najlepszym miejscem na wakacje – sprawdź propozycje na wakacje nad polskim morzem. Razem z kumpelami pojechałyśmy do miejscowości, która na zawsze zapadnie w mojej pamięci. Międzyzdroje przywitało nas śliczną pogodą. Upragnione widoku morza oraz szumu fal pobiegłyśmy, co tchu w płucach na plażę. Ach ile było radości i chlapania. Po odpoczynku na plaży ruszyłyśmy w teren. W pierwszej kolejności zwiedziłyśmy Muzeum Figur Woskowych, gdzie zrobiłyśmy masę ciekawych i śmiesznych zdjęć. Te postaci tam stojące w gruncie rzeczy wyglądają jak żywe!

Oczywiście stamtąd poszłyśmy błyskawicznie na urocze stragany, gdzie kupiłyśmy co niemiara pamiątek dla całej rodziny. Poza tym po drodze nie zdołałyśmy się zdecydować co zjeść, ponieważ wielość restauracji oraz pubów nas oszołomiła. Zdecydowałyśmy się na jedzenie w przedsionkach mola, a później poszłyśmy na spacer do końca mola.

Wieczorem na plaży brzmiała muzyka, właśnie dlatego stwierdziłyśmy, że może to jakaś interesująca impreza. Okazało się, iż takowe odbywają się co wieczór, przez co poznałyśmy w ciągu tygodnia masę nowych ludzi, z którymi utrzymujemy kontakt po dzisiaj dzień. W Międzyzdrojach zawsze oczekują nas olśniewające atrakcje, skutkiem tego od tego czasu wracam tam co roku.

ℹ️ ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Recenzje

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Wczasy nad polskim morzem – wypróbuj, z jakiej przyczyny warto tam jeździć!”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.